tiistai 3. syyskuuta 2013

Uusi sivu elämässä

Päätin aloittaa puhtaalta pöydältä tämän blogin kanssa.

Kesän aikana on omassakin elämässä saatu uusi sivu kääntää.
En olisi vielä 1.kesäkuuta voinut kuvitellakkaan että 1.syyskuuta olen rakastunut.

Tätä tunnetta mitä tällähetkellä elän en olisi voinut uskoa saavani tuntee.
Tuossa miehessä on kaikki, kaikki mistä haaveilut olen.
Rakastaa minua sellaisena kuin olen,
rakastaa lastani.


Kesä meni mielettömän nopeesti.
Töitä kun teki koko kesäkuun sekä elokuun niin pitkää kunnes opinnot jatkui.
Lomailtiin miehen kanssa samaan aikaan. 
Me kävästiin M kanssa Kajaanissa viikon reissulla
sekä Naantalissa Muumimaailmassa päivän reissulla.
Muuten aka pitkälti oltiin pk-seudulla.
Nautittiin vain kesästä.






Opinnot ovat jatkaneet ja mitä parasta- valmistujaisia vietetään vajaa 10kk päästä!
Mutta ennen ensi kevättä tulee syksy.
Tästä syksystä tulee raskas.
Opintojen, perhearjen sekä muun ohella tulen taistelemaan huoltajuudesta. 
Toivon mukaan kaikki järjestyy sekä M isä tulee järkiinsä- ilman oikeutta.

Mies kysyi juuri mitä teen.
Kerroin että kirjotan nopee vaa loppuu tän blogitekstin
minkä jälkeen mies kysyy
"millä nimellä esiinnyn siellä?"
vastasin että "oot mun mies"
"voit kulta käyttää nimee Simo mulle jos haluut"
Meinasin kuolla nauruun!
:-D

9 kommenttia:

Mitä ajatuksia herätti?